Нашою метою в цьому проєкті було створення яскравої та нетривіальної точки притягання — великого готельно-рекреаційного комплексу з максимально широким функціоналом, який буде сприйматися жителями та відвідувачами через відчуття та емоції.
Ідеологія, філософія та структура проєкту будувалися навколо двох основоположних факторів:
Для того, щоб оцінити особливості ділянки та її видові акценти, ми організуємо виїзд архітектора на об'єкт. Потім на основі зроблених фото та відеоматеріалів ми виділяємо переваги та недоліки території, а також формуємо стратегію позиціонування.
* Все це можна використати і перетворити на переваги.
Також ми вивчили географію місця: розташування об'єкта, його віддаленість від транзитних шляхів, радіуси відносно столиці та аеропорту, а також навколишню конкуренцію. Все це ключові фактори, необхідні для створення успішного проєкту.
Зонування та розміщення комплексу на території було визначено непаралельністю меж ділянки та ізоліній ландшафту. У зв'язку з цим, з метою мінімізації земляних робіт ми розгорнули весь комплекс по ландшафту.
Умовні позначення
|
Озеленення |
|
Готель |
|
Ресторан |
|
Басейни |
|
Ділянки під продаж |
|
Орендні будинки |
Ця вісь зустрічає відвідувача в зоні лобі, продовжується через простір ресторану і по каскадній системі за допомогою терасування та штучно створеного водоймища спускається вниз, замикаючись красивою перспективою на прилеглі зелені пагорби.
Будівлю готелю ми намагалися створити таким чином, щоб її було важко оцінити одразу, щоб її хотілося досліджувати і зрозуміти. Тому архітектурно комплекс представляє собою систему корпусів, які розташовані на своєрідному стилобаті і стеляться вниз по рельєфу ділянки.
В оздобленні ми активно використовуємо натуральне дерево, яке разом з принципом галерей і каскадною системою водойм зв'язують корпуси і між собою, і з оточенням в єдине ціле.
Ефектним рішенням у будівлі ресторану можна відзначити пілони, які розташовані на левітуючій консолі над басейном і, які заслоняють відпочиваючих на терасі від сторонніх поглядів.
Продумуючи спільно з замовником функціональне наповнення комплексу, ми виділили кілька можливих сценаріїв його використання:
Безпосередньо гостями готелю та туристами, які, знімаючи там номер, можуть користуватися всіма функціями комплексу
Жителями найближчого котеджного містечка, які можуть приходити в ресторан, орендувати терасу для заходів або користуватися спортивними майданчиками
Сторонніми відвідувачами, які можуть приходити у фітнес-центр, спа, орендувати конференц-зали для проведення зустрічей тощо.
Таким чином, ми передбачили досить широку диверсифікацію цільової аудиторії, яка робить комплекс високоліквідним для інвесторів.
Можливо вам будуть цікаві інші напрямки і проекти нашої студії: