Проєкт готельного комплексу YOUR MOOD

YOUR MOOD

Проєкт готельного комплексу
by ZROBIM architects
scroll

Точка
притягання

Нашою метою в цьому проєкті було створення яскравої та нетривіальної точки притягання — великого готельно-рекреаційного комплексу з максимально широким функціоналом, який буде сприйматися жителями та відвідувачами через відчуття та емоції.

  • Розташування: Белград, Сербія
  • Площа: 7 га
  • Рік: 2021
Тісний зв'язок з природою
Видові перспективи
Єдина візуальна вісь
Рекреаційна інфраструктура
Економічна ефективність

Геній місця та чітке технічне завдання

Ідеологія, філософія та структура проєкту будувалися навколо двох основоположних факторів:

  • геній місця у вигляді неймовірно мальовничої локації із зелених пагорбів, що простягаються до підніжжя гори Космай
  • чітко сформульоване завдання від клієнта на проєкт готелю з двох корпусів з облаштованою прилеглою територією, різноманітними функціями рекреації та орендними будинками
YOUR MOOD

Оцінка території

Для того, щоб оцінити особливості ділянки та її видові акценти, ми організуємо виїзд архітектора на об'єкт. Потім на основі зроблених фото та відеоматеріалів ми виділяємо переваги та недоліки території, а також формуємо стратегію позиціонування.

YOUR MOOD

YOUR MOOD

YOUR MOOD

Переваги території:

  • Гарний пагорбистий ландшафт
  • Близькість гори Космай
  • Велика ділянка без явно близького сусідства
  • Дорожнє сполучення
  • Відсутність видових перешкод

Слабкі сторони території*:

  • Транспортна доступність
  • Нерозвинений туризм і відсутність розважальних об'єктів
  • Відсутність річок/водойм
  • Відсутність транзитних шляхів

* Все це можна використати і перетворити на переваги.

YOUR MOOD

Орієнтація за сторонами світу

 

Рельєф

 

Видові точки

 

Зонування

 

Також ми вивчили географію місця: розташування об'єкта, його віддаленість від транзитних шляхів, радіуси відносно столиці та аеропорту, а також навколишню конкуренцію. Все це ключові фактори, необхідні для створення успішного проєкту.

Транзитний маршрут Угорщина-Чорногорія

Транзитний маршрут Румунія-Чорногорія

Клімат

Туризм

YOUR MOOD

Генплан ділянки

Зонування та розміщення комплексу на території було визначено непаралельністю меж ділянки та ізоліній ландшафту. У зв'язку з цим, з метою мінімізації земляних робіт ми розгорнули весь комплекс по ландшафту.

Експлікація

  1. В'їзд на парковку та в селище
  2. Багатофункціональний майданчик
  3. Тенісний корт
  4. Головний в'їзд
  5. Парковка для готелю
  6. Тиха зона відпочинку
  7. Облаштована площа
  8. Парковка для інших функцій комплексу
  9. Вхідна група
  10. Готельний блок 1
  11. Готельний блок 2
  12. СПА
  13. Тренажерний зал
  14. Вестибюль
  15. Ресторан
  16. Кухня. Тераса для заходів
  17. Басейн
  18. Мілко заглиблений фонтан, басейн
  19. Дитячий майданчик. Танцювальний майданчик
  20. Бар
  21. Тераса
  22. Місце для багаття

Умовні позначення

 
Озеленення
 
Готель
 
Ресторан
 
Басейни
 
Ділянки під продаж
 
Орендні будинки
 
 

Між верхньою та нижньою точками ділянки ми створили єдину візуальну вісь, що пронизує весь комплекс

Ця вісь зустрічає відвідувача в зоні лобі, продовжується через простір ресторану і по каскадній системі за допомогою терасування та штучно створеного водоймища спускається вниз, замикаючись красивою перспективою на прилеглі зелені пагорби.

 
 

YOUR MOOD

Архітектурна концепція

Будівлю готелю ми намагалися створити таким чином, щоб її було важко оцінити одразу, щоб її хотілося досліджувати і зрозуміти. Тому архітектурно комплекс представляє собою систему корпусів, які розташовані на своєрідному стилобаті і стеляться вниз по рельєфу ділянки.

YOUR MOOD

YOUR MOOD

YOUR MOOD

YOUR MOOD

YOUR MOOD

В оздобленні ми активно використовуємо натуральне дерево, яке разом з принципом галерей і каскадною системою водойм зв'язують корпуси і між собою, і з оточенням в єдине ціле.

YOUR MOOD

Ефектним рішенням у будівлі ресторану можна відзначити пілони, які розташовані на левітуючій консолі над басейном і, які заслоняють відпочиваючих на терасі від сторонніх поглядів.


Різно-сценарність як фактор ліквідності

Продумуючи спільно з замовником функціональне наповнення комплексу, ми виділили кілька можливих сценаріїв його використання:

Сценарій 1

Безпосередньо гостями готелю та туристами, які, знімаючи там номер, можуть користуватися всіма функціями комплексу

 

Сценарій 2

Жителями найближчого котеджного містечка, які можуть приходити в ресторан, орендувати терасу для заходів або користуватися спортивними майданчиками

 

Сценарій 3

Сторонніми відвідувачами, які можуть приходити у фітнес-центр, спа, орендувати конференц-зали для проведення зустрічей тощо.

 

Таким чином, ми передбачили досить широку диверсифікацію цільової аудиторії, яка робить комплекс високоліквідним для інвесторів.

YOUR MOOD

Відео на каналі


Сподобався проект?

Поділіться посиланням:
scroll
Наші проекти

Можливо вам будуть цікаві інші напрямки і проекти нашої студії:

Напишіть нам

Ми відповімо на будь-які питання, що вас цікавлять.