Основна ідея полягала у тому, щоб передати філософію бренду через простір. В її основі - мінімалізм, лаконічні силуети та домінування чорного кольору. Інтер'єр шоуруму мав стати продовженням візуального коду компанії, зберегти її характер, але при цьому набути власної індивідуальності.
У пошуках балансу між функціональністю і виразністю ми відмовилися від класичного розміщення по периметру стін і створили центральну композицію — арку, що стала віссю тяжіння простору. Вона формує легку ілюзію виходу за межі реальності: відбиваючись у дзеркалах, арка розмиває кордони та створює ефект міражу.
У проекті все підпорядковане ритму та контрасту — чорне та біле, матове та відбивне, щільне та прозоре. Бокси для аксесуарів організовані в точному порядку, перетворюючись одночасно на функціональні вітрини та арт-об'єкти. Матеріали: скло, метал, текстиль – перегукуються з філософією бренду, підкреслюючи його стриману естетику та увагу до деталей.
Можливо вам будуть цікаві інші напрямки і проекти нашої студії: